Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vukadinovićeva bruka

Komentari (97) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 15 april 2012 15:56
Deroko
Ovo mora da je ozbiljna stvara kada gospoća Vesna Rakić-Vodinelić ovako piše i predlaže zabranu.
Preporuke:
204
22
2 nedelja, 15 april 2012 15:58
.......
Verujem da će gospodin Vukadinović bolje braniti prava Vlaha no što druga srbija brani i zastupa prava i interese Srba.
Preporuke:
253
27
3 nedelja, 15 april 2012 16:09
Pozdrav iz Banja Luke
Čim e-novine i Vesna Rakić-Vodinelić pišu ovako to znači da je ovo dobar projekat.
Preporuke:
246
27
4 nedelja, 15 april 2012 16:10
Miloje
Bespredmetno je raspravljati sa ovima čije su "zasluge" takve da ordiniraju na "e novinama". Treba čovek biti dobro plaćen da vrši Sizifof posao.
Preporuke:
155
16
5 nedelja, 15 april 2012 16:11
au
Kako pište "drugosrbijanci". Baš ih je zabolela i uplašila pomisao da bi neki nezavisni i istinski patriotski glas mogao naći u skupštini.
Preporuke:
153
19
6 nedelja, 15 april 2012 16:20
Pečorin
Smehotresna Rakić Vodinelić... isukala je optužnicu iz rukava.Ona nema ni toliko pronicljivosti da se upita zašto je gospodin Vukadinović morao pribeći ovakvom načinu kandidovanja, nego odmah bljuje vatru.Teško zemlji u kojoj je kamenje svezano, a Vesna Rakić.........
Preporuke:
160
17
7 nedelja, 15 april 2012 16:24
Vlajna
Mislim da je dobro to što se pojavila jedna partija koja barem nominalno brani prava Vlaha. Jer danas preti opasnost svemu onome što su veliki Srbi vlaškog porekla ugradili u temelje srpske državnosti i srpske kulture. Nema sumnje da bi srpska država i srpska kultura bile mnogo siromašnije bez Nikole Pašića, Lazara Pačua, Branislava Nušića, Jovana Sterije Popovića, Zorana Hristića, Konstantina Popovića, Aleksandra Vuča, Taška Načića i drugih velikih Srba i Srpkinja vlaškog porekla. Nije neobično to što Druga Srbija tako panično reaguje na pojavu vlaške političke opcije, jer Druga Srbija predstavlja suštu suprotnost onoj Srbiji za koju su se, na različite načine ali podjednako požrtvovano, borili Nikola Pašić i Konstantin Popović, kao i mnogi drugi poznati i manje poznati Srbi vlaškog porekla...
Preporuke:
155
18
8 nedelja, 15 april 2012 16:26
Srbin agnostik
Verujem da je ceo tekst u duhu naslova. Mizeran.
Preporuke:
130
12
9 nedelja, 15 april 2012 16:26
Gordana
Auuuu! Koja panika!Cak i da je tako, sramota je cime moraju casni ljudi da se sluze kako bi bili u mogucnosti da przentiraju javnosti spasonosni program za upropascenu Srbiju.Samo vi obilazite stale o OBECAVAJTE kule i gradove i onako vise nikoga nemozete da prevarite.
Preporuke:
131
11
10 nedelja, 15 april 2012 16:34
Stradija
Ovi su već počeli da vas reklamiraju,nego zašto Srbija ne sme da ima Zakon o finansiranju političkih partija?!
Preporuke:
105
9
11 nedelja, 15 april 2012 16:38
...
Mi smo već navikli da iz redova Druge Srbije dolazi ogoljeni govor mržnje. Drugosrbijanci, ti šampioni političke nekorektnosti, već su pokazali šta misle o Afrikancima, muslimanima. Jevrejima, Rusima i Romima, a sada su na red došli Vlasi. Drugosrbijanska ideologija netrpeljivosti nikada nije imala uporište u srpskom narodu pa neće ni ovoga puta. No pasaran! Ei nu trebuie să treacă! Oni neće proći!
Preporuke:
118
11
12 nedelja, 15 april 2012 16:41
Nikola
Ma koliko se često neslagao sa e-novinama, to jest nikad se nisam slagao, zasita nisam siguran koliko je NOPO stranka koja se bori za nacionalne manjine, a koliko je to način da udju u skupstinu...
Preporuke:
66
58
13 nedelja, 15 april 2012 16:47
Vlada
Nemojte da vas zavedu ili pokolebaju ovakvi tekstovi. Niti smemo dozvoliti da se čitava stvar prebaci na priču o "Vlasima". Jasno je da ovde postoji politički kartel koji ne dopušta da se pojavi ni jedna nova, a nezavisna i nekontrolisana politička snaga. NOPO kao manjinska stranka im nije smetao dok se nije pojavio gospodin Vukadinović i naročito Inicijativa za spas, a sada je nastala panika i zahtevi a zabranom, iako bi čak i sada sa Đorđem, u najboljem slučaju mogli da osvoje možda 5-6 mandata. Ali i to bi bilo dovoljno da se u parlamentu prepozna razlika i vidi ko je ko.
Preporuke:
115
13
14 nedelja, 15 april 2012 16:54
Mile
Ha ha, tekst Vodineloviceve me veoma zabavio. Covek bi od pravnice ocekivao da komentarise zakon o politickom predstavljanju manjina, umesto toga ona se odlucila za vredjanje "konzumenta" tog prava.
Sam zakon je vrhunska glupost i NOPO je to ovom inicijativom jasno pokazao.
U demokratiji niko ne bi smeo imati privilegiju u predstavljanju vec jednaku startnu sansu sa ostalima.
Problem manjinskog predstavljanje se bolje resava direktnim izborom narodnih poslanika tako sto se iz svake izborne jedinice bira po jedan poslanik. Ako je u jednoj izbornoj jedinici jako prisustvo manjine buduci poslanik se itekako mora potruditi da predstavlja njene interese jer, prirodno, ne bi mogao biti izabran na to mesto.
Ovako imamo (opasni) cirkus i stalnu teznju celine da se drobi na manje specificne zajednice da bi bila valjano predstavljeno. Vrlo brzo mozemo ocekivati stvaranje leskovacke, valjevske ili rudnicke nacionalne manjine.
Zasto ne?
Preporuke:
94
11
15 nedelja, 15 april 2012 17:00
Milić Petar Kecman
Mi smo rešili da opstanemo, i toj borbi upotrebićemo sva sredstva!

Ako se moramo izjasniti i kao manjina u sopstvenoj državi uradićemo i to, bunite se što koristimo zakone i prava! U tekstu pomenuti P.Balašević skupa sa jednim sveštenikom baca drvlje i kamenje preko tv Dojče Vele (TV DW) na Srbiju, priča o viševekovnom ugnjetavanju, samo o genocidu (još) nije progovorio.
Preporuke:
85
7
16 nedelja, 15 april 2012 17:06
Milan
Cilj opravdava sredstvo. A cilj NOPO je plemenit. Osloboditi zemlju Srbiju od zla koji se predstavlja kao "politička elita". Gospodine Vukadinoviću ne obraćajte pažnju, samo napred. Ima nas koji će Vam se vrlo brzo priključiti. Treba biti samo istrajan. Ovi izbori nisu toliko važni koliki im se značaj pridaje. Zemlja je u kolapsu. Iako pobedi DS, URS, LDP, LSDV, ... vrlo brzo će se suočiti sa socijalnim buntom na ulici.
A što se tiče 2.600.000 dinara prvo proverite izvore finansiranja ostalih stranaka i NVO. Već samo saznanje da NOPO nema te pare, mnogo govori pozitivno o njoj.
Preporuke:
108
9
17 nedelja, 15 april 2012 17:09
Vlajna
Vlasi su vekovima delili sudbinu srpskog naroda. Vlasi su živeli doslovno na svim prostorima na kojima su živeli Srbi - ne samo u istočnom delu današnje Srbije, nego i na prostoru Dalmacije, Like, Makedonije, Kosova i Metohije, Crne Gore i Boke, Bosne i Hercegovine... U koncentracionim logorima nacističke NDH, pravoslavni Vlasi stradali su na isti način na koji su stradali pravoslavni Srbi. I zato, kao građnka Srbije srpsko-vlaškog etničkog porekla, poručujem svim svojim srpsko-vlaškim sunarodnicima: Srbi i Vlasi svih srpskih zemalja - ujedinite se!
Preporuke:
115
7
18 nedelja, 15 april 2012 17:09
Miloš Marković
Nikola,
šta god da je u pitanju, stvar zaslužuje podršku. Već samo pokazivanje izvitoperenosti i zatvorenosti našeg izbornog zakonodavstva, velika je stvar. A ako kroz tu rupu u zakonu uspe da se provuče još i neka patriotska priča ili kandidat, to je već više nego što smo mogli da očekujemo od ove depresivne izborne kampanje.
Preporuke:
84
9
19 nedelja, 15 april 2012 17:10
steta sto e-novine nemaju izdanje na papiru, mogle bi jos cemu i posluziti
Ja ustvari i nemam svoj stav ni oko cega. Misljenje formiram tako da bude suprotno od onog u e-novinama. Tako sigurno znam da je ispravno.
Preporuke:
106
10
20 nedelja, 15 april 2012 17:17
Lav
Stranke nacionalnih manjina služe za manipulacije poslanicima iz većinskih stranaka odnosno naroda ili da ucenjuju srpski narod preko Tadića npr. SVM.

Zašto je bruka Vukadinovićeva, setite se da je Romska partija Srbije kandidovala Dragana Đajića poznatog sportistu ali njegova afera i hapšenje su ga sprečili da bude na listi 2008 g.

G-din Vukadinović koristi demokoratsko pravo, legalista je i ima pravo da se kandiduje, mene srpske sam nacionalnosti, jedna partija nesrpska , htela je da kandiduje na manjinskoj listi ali ja sam iz privatnih razloga odbio.

Legalno je i demokratski za gospođu Rakić kada u drugom izbornom krugu za Tadića glasa koalicija zvana "šiš i goliš" . Kao i na predsedničkim izborima, kako se nije setila da predloži da predsednički kandidat mora skupiti 100 000 glasova da bi se registrovao .
Preporuke:
77
7
21 nedelja, 15 april 2012 17:25
Beli Orao
Počelo je. Ako vas napadne i NSPM (N-ataša, S-onja, P-avićević i M-arinela) ne znam šta ćete da napravite. Čuvajte se.

P.S.
Ne ide mi nikako u glavu kako to da mi nemamo ovakav Ko(Korpus).
Preporuke:
62
6
22 nedelja, 15 april 2012 17:36
Crnogorsko-vlaška Jevrejka islamske veroispovesti
Ovo je strašno! Moj otac je Crnogorac iz Boke, njegova majka je Dalmatinka, a moja majka je rusko-grčkog porekla. Ja sam se oduvek osećala kao Srpkinja i niko me do sada nije sprečavao da se izjašnjavam kao Srpkinja. A sada bi ova gospođa Rakić-Vodinelić htela da zabrani ljudima da se deklarišu onako kako oni to žele. Ko je gospođa Rakić-Vodinelić, ko je njoj dao pravo da odlučuje o tome ko sme da zastupa prava Vlaha (ili Srba ili nekog trećeg)? Zbog čega ja ne bih sutra mogla da se izjasnim kao pripadnica vlaškog naroda? Kao građanka Srbije nesrpskog etničkog porekla, moram da priznam da se posle ovakvih reči gospođe Vodinelić, ne osećam baš lagodno. Da li to gospođa Vodinelić najavljuje da ćemo morati da pravdamo svoj identitet? Da li je ona nadležna da izdaje odobrenja kao što su se nekada izdavale potvrde o "čistom arijevskom poreklu"? Ko je njoj dao pravo da preispituje nacionalna osećanja i motive stranaka i građana?
Preporuke:
114
9
23 nedelja, 15 april 2012 17:38
Željko
Našla je gospođa na kome će da trenira strogoću. Ona je pravnik u državi koja vrvi kriminalom i zloupotrebama, a nikad ništa ne reče protiv pravih delinkvenata. Nego se uhvatila za „kalkulaciju”. Ovo je njena sramota!
Preporuke:
101
7
24 nedelja, 15 april 2012 17:43
Kočijaš Negotin
Napred dragi moji Vlasi.
Posle ovog napisa mnogi Nevlasi imaju nameru da postanu vlasi. Bar privremeno. Srbima i svim vrstama manjina potrebna je istina, čast, hleb, posao. Ova vlada, Parlament i Tadić umesto toga nude EUROPA UEBER ALLES. Nećemo uspeh bla-bla. Hoćemo da radimo pošteno u svojim, a ne u stranim preduzećima, kod stranih tajkuna. Imamo li svoju zemlju. Tadić poziva strance. Gde smo mi?
Zato - Tadiću odlazi. Napred Vlasi, neka E novine vide jada svog. Ja takođe prelazim u vlahe da zajedno oteramo sramotu iz Srbije.
Preporuke:
88
6
25 nedelja, 15 april 2012 17:56
Mladi DŽedaj
U moru uvredljivih komentara čitalaca E novina na ovaj članak, našao se jedan sa kojim bih mogao da se složim: "Nemoral politicke pozornice Srbije zapocinje Zakonom o političkim strankama, sa nametnutim taksama za registraciju stranaka u astronomskom iznosu od 26.000€. Na taj nacin se mogu aktivirati samo politicke stranke u sprezi sa poslovnim krugovima Srbije, sto znaci da je vec u Zakon uzidano vlasnistvo tajkuna nad strankama."

Dvopartijski sistem, koji je nužna posledica ovakvog zakonodavstva je zlo, jer uspostavlja monopol na prirodno ljudsko pravo da se bave politikom i javnim pitanjima.
Preporuke:
82
6
26 nedelja, 15 april 2012 18:03
jbgbgd
"Tako što će naterati vlašku manjinu da opšti ćiriličnim pismom."
Eto,čak i to smeta ovoj "borkinji" za "ljudska prava"!?!
Godinama rade na demontaži Srbije gazeći njen ustav, a sada im smeta kandidatura Đ. Vukadinovića!
Podrška Vukadinoviću, nadam se da će biti još savesnih poslanika u novom sazivu parlamenta koji će postaviti na pravo mesto ove kojima Srbija nije u srcu.
Preporuke:
77
5
27 nedelja, 15 april 2012 18:04
Srđa
Zašto je Srbija besudna, bespravna zemlja bezakonja?

Zato što kvazipravnici dobijaju prostor, i isti koriste da napadnu posledice a ne uzroke.

Tako je Zakon o strankama "dobar", sa njim i kartel i demokratski deficit, a svaka nova stranka, promakla ispod šape, "loša".

Uz to, "beli listići" se forsiraju kao drugi ešalon kartela i antidemokratski izraz. Valjda je sledeće ukidanje izbora?
Preporuke:
65
7
28 nedelja, 15 april 2012 18:04
seljak bezemljaš
Priznajem.Sve što grupu ljudi u koje spada i gospođa Vesna Rakić Vodinelić RAZOČARA mene OČARA.
Preporuke:
71
7
29 nedelja, 15 april 2012 18:12
Vlaški a naški
Posle ovih užasnih diskriminatorskih, netolerantnih i politički ultra-nekorektnih ispada Druge Srbije na čelu sa gđom Vodinelić, došlo je vreme da se svi slobodnomisleći, liberalni, prosvećeni građani Srbije - izjasne kao Vlasi! Setimo se pariskih studenta koji su 1968. demonstrirali sa žutim trakama i parolom "Svi smo mi Jevreji!" Danas smo svi mi, umereni, tolerantni, razboriti građani Srbije, svi mi koji živimo od svog rada i jedva sastavljamo kraj s krajem - postali "Vlasi". Vlasi na okup!
Preporuke:
69
10
30 nedelja, 15 april 2012 18:15
Marko Radovanović
Mnogo je bolje pitanje zašto je izborni sistem tako napravljen da onemogućava bilo kome drugom (osim partijama i osobama koje su izrodile devedesete) da započne institucionalni život. Naravno, g-đi Vodinelić ne pada na pamet da pokuša da to objasni, niti da pročita programska načela (koja bi valjda trebala da budu najbitnija za nečiji politički rad, a ne načini kako su prijavljeni). Kad se sve zajedno uzme u obzir - dolazimo do zaključka da g-đi Vodinelić NOPO i Vukadinović smetaju (možda je malo i plaše), što i nije za preterano čuđenje.
Preporuke:
58
5
31 nedelja, 15 april 2012 18:19
Decko iz B.
I ja mislim da NOPO ide u dobrom pravu kada ih 2.Srbija vec sada napada!

Ali i meni koj trazi alternativu za protest nije sasvim jasno sta NOPO hoce da radi. Inicjativu za spas Srbije sam procitao. Genijalna je, kao i dosta drugo od ekipe NSPM. Postovanje! Ali kako to da se ostvari? Koje poluge mogu da koriste sa par Ljudi u skupstini. I hteo bi cak da odgovore NOPO Lljudi ovim optuzbama. Jer ako se kriju samo iza "mi smo oni novi", to mogu dati moj glas Nikolicu. Ako se kriju iza "oni su gori ili bar isti", za to mogu dati glas Jovanovicu, Dacicu i ostalim folirantima. Ako se kriju iza "mi smo oni koja nece izdati KiM, ali i nista drugo raditi" to mogu da dam glas DSSu i SRSu. Za "platu ili penziju" dajem glas Tadicu i satelitima.

Znaci sta je to sto se NOPO ogranici od tog navedenog sljama? Trebalo bi malo raditi, da se ozivi tih 20ak tacaka iz inicijative u nekakvom dijalogu. Nadam se da NSPM nudi platformu za dialog u tom pravcu i za propagandi materija. Postovanje
Preporuke:
44
9
32 nedelja, 15 april 2012 18:34
Mitar
Vukadinovićeva bruka Vesna Rakić-Vodinelić

Gospođo, zaboravili ste, veće bruke od vas, Sonje Liht, Sonje Biserko, Nataše Kandić, Borke i ostalih ,,sovjetnika zdravogo razuma" ovom narodu ne treba.
Preporuke:
78
3
33 nedelja, 15 april 2012 18:34
Slavomir Srpski
Izvesno da ova inicijativ tesko moze da prodje, ukoliko RIK bude odlucivao, jer NOPO nije manjinska stranka (kao sto je sam Vukadinovic otvoreno izneo i objavio), i to je lako dokazati.

Znaci da je svo ovo dizanje prasine valjalo jedino kao platforma prikazivanja javnosti programa te "stranke", i neki medijski publicitet za to.

Utoliko bi bolo bolje da se glasaci usmeravaju vec postojecim realnim strankama opozicije: pre svcega prema DSS koja jedina ima koalicioni kapacitet da po ogucstvu udje u novu vladu i svojim delovanjem menja sadasnju poliuticku strategiju Srbije. Ne verujem da ima precica, pa je potrebno delovati u skladu sa realnoscu i postojecim zakonima.
Preporuke:
30
23
34 nedelja, 15 april 2012 18:38
Vlah agnostik
Ne kandiduje se Vukadinović da pomori svet, no da svaka zlonamerna, glupa, podmukla, nepronicljiva, pretenciozna - i protiv Srba i Srbije, uperena zver - pokaže svoj trag.
Stara vlaška poslovica.
Preporuke:
89
4
35 nedelja, 15 april 2012 18:39
DRAGAN
zašto i dalje vlase "gurate" da moraju du budu Rumuni? i dalje postoji teorija da su vlasi isto što i Rumuni to nije tačno .Istina je da ima vlaha koji su se utopili u rumunsku zajednicu i postali Rumuni ali zato ima vlaha koji su postali Srbi(gornji primeri)
Preporuke:
55
3
36 nedelja, 15 april 2012 18:53
Ružičasti panter
Evo, ja ću da se izjasnim kao Vlah.Ako treba i kao Vlajina.

P.S. Mislim da Nušić nije bio Vlah nego Cincarin - Alkibijad Nuša. Nego to uopšte nije važno. I jedni i drugi su divan svet.
Preporuke:
81
3
37 nedelja, 15 april 2012 19:07
Svetislav Kostić
Ta ženska nema ni trunke moralnog prava da bilo šta o izborima govori jer niti iz njenih usta niti iz pera ni jedne riječi protesta zbog neustane kandidaturi građanina Srbije Borisa Tadića po treći put zaredom za pred-sednika Srbije.

Za Razliku od Đorđa Vukadinovića, Boris Tadić svojom ponovnom kandidaturom ignoriše Ustav Srbije.
Preporuke:
74
3
38 nedelja, 15 april 2012 19:37
gavrilo
Možda ovo ne bi bio pravi put u pravnoj i pravoj državi Srbiji ali ovo nije ni pravna ni prava a ni DRŽAVA! ovo je samo imitacija države koju su pučem razdržavili ŽUTI MRAVI i ostali skakavci!Za SLOBODU svako sredstvo je opravdano, pa čak i ovo!Ako treba bićemo svi Vlasi ionako ŽUTI sve rade da više ne bude SRBA! Đorđe izgleda da ste uradili PRAVU STVAR čim je počelo na Vas lajanje!
Preporuke:
49
4
39 nedelja, 15 april 2012 19:47
Jakov
Evo i ja se izjašnjavam kao Vlah. Do 7. maja sam sigurno Vlah a posle nešto drugo.
To je moje demokratsko pravo.
Kao Vlah smatram da je Vukadinovićeva platforma dbra platforma za Vlahe u Srbiji i ubediću sve svoje prijatelje da glasaju za moju Vlašku stranku NOPO. Biće mnogo Vlaha 6. maja.
Preporuke:
66
4
40 nedelja, 15 april 2012 19:57
Brane 2
U pitanju je INICIJATIVA ZA SPAS SRBIJE...okupiće većinu naroda Srbije, jer narod Srbije u većini neće ono što i vlast i nazovi opozicija radi!Vukadinoviću puna moralna i svaka druga podrška!
Preporuke:
53
3
41 nedelja, 15 april 2012 20:17
Jovan Kačaki
@Ružičasti panter: Vi ukazujete na zamešateljstvo oko termina “Vlah“. U Dalmaciji, rimokatolici zovu pravoslavne Srbe “Vlaji“, ili npr. “Morlaci“. U Grčkoj i istočnom Balkanu, Cincare takođe zovu “Vlasi – Karavlasi – Kucovlasi“, itd. Dakle: Vlasi/Cincari/Aromuni - su se, prema okolnostima izjašnjavali kao Grci, Vlasi, Bugari, Srbi – a u najnovijem vremenu, neki – naročito u Istočnoj Srbiji, i kao “novokomponovani“ Rumuni. Ova madmoazel/madam – “drugosrbijanka“ Rakić-Vodinelić ih bez dvoumljenja proglašava Rumunima! Na osnovu čega – s kojim pravom? Ali – to na stranu. Ona i njoj slični (epitet im prećutkujem iz pristojnosti) mi svim svojim “rezonovanjem“, diktiranim od strane “starijeg brata“ izazivaju samo odbojnost. Moje pretke (Cincare? Vlahe? Grke?) su u XVI veku Mlečani sa obronaka planina Epira preselili na Peloponez – i oni sebe smatraju Grcima. Isto tako – i najveći deo Vlaha u Istočnoj Srbiji se osećaju Srbima – i oni to i jesu! Zašto i Vukadinović ne bi bio Vlah? A?
Preporuke:
56
3
42 nedelja, 15 april 2012 20:34
uporno netolerantan
@Vesna Rakic-Vodinelic

"Tako što će svojeručno sterilizovati silovatelje povratnike, pripadnike vlaške manjine.

Tako što će naterati vlašku manjinu da opšti ćiriličnim pismom".

...koja ogorcenost,koji cinizam...SRAM te bilo Vesna!
Preporuke:
64
5
43 nedelja, 15 april 2012 20:51
Vlada
Gospodji V.R-V zelim da stavim do znanja da Rumunija nije maticna drzava nas Vlaha.
Sto se tice gospodina Vukadinovica mogu reci da mi je zao zbog njegove odluke, ali to je njegovo pravo koje ja, naravno, postujem
Preporuke:
35
3
44 nedelja, 15 april 2012 21:15
Peter RV
U CG smo bili odrasli sa osjecajem da su razlike izmedju nas i Vlaha ne-postojece, jer su nas Turci tako i nazivali. Prvi put sam cuo da Vlasi postoje kao etnicka grupa kad sam stupio u kontakt sa Srbijancima. Nemam nista protiv ako me neko zove 'vlah', ako hoce.
Samo naprijed sa "Novom Vlaskom Politickom Misli"!
Preporuke:
53
5
45 nedelja, 15 april 2012 21:44
Puki
G-đa Rakić-Vodinelić u svom članku postavlja pitanja i po navici odmah NUDI odgovore kako ih ona i njena politička opcija vide.
Očigledno je da ona ne shvata suštinu (što za Vodineliće i nije neubičajeno) koja se sastoji u sloganu: "NIJEDAN OD PONUĐENIH ODGOVORA".
Preporuke:
41
3
46 nedelja, 15 april 2012 21:49
david
koliko mrznje prema svemu srpkom pri kraju teksta pokazuje nista drugo do mnedostatak osnovne kluture..
Preporuke:
43
4
47 nedelja, 15 april 2012 21:50
Marko Darković
Razumljivo je što se buni Vesna Rakić. Ona je osoba koju izdržava strani kapital koji ulazi u Srbiju kroz NVO sektor. Takvima smetaju navedene političke promene: Kažnjavanje secesije i separatizma kao i podstrekavanje na isto, upotreba ćirilice, oporezivanje stranih banaka, promena izobrnog sistema, objavljivanje koliko novca i od koga je dobila neka nvo(to se zove TRANSPARENTNOST!).
Srbija se budi, Srbija će da skine okove, a titoisti i jugo-komunisti su sramota srpskog naroda.
Preporuke:
49
3
48 nedelja, 15 april 2012 22:30
Mare
@Vlah agnostik

Ha,ha, care
Preporuke:
26
3
49 nedelja, 15 april 2012 22:47
Velizor
Svakako da nisam pozvan da budem "drveni advokat" gospodina Vukadinovića, svakako da on to ne bi ni želeo,te s tim u vezi smatran da imenovani (o čijim javnim nastupima, jer ne znam sta u sebi govori, mislim sve najbolje)neće zamerti ako se za trenutak obratim Vesni Rakić Vodinelić.
Dakle, da bi jedan akademski gradjanin bio istovremeno i "slobodan intelektualac" ka čemu očigldno stremi autorka ovog anemičnog tekstića, morao bi da pomno prati šta o nekoj temi pišu drugi akademci i slobodni intelektualci.Ako je tako a jeste, živo me zanima gde je autorka pročitala da su autohtoni, etnički Vlasi u istočnoj Srbiji ili bilo gde na na Balkanu,ili u bilo kojoj mesnoj zajednici u svemiru, Rumuni.Gde je to i kada i koji misćeći Srbin utvrdio.Ili joj je to došapnuo neki od velikih boraca za ljudska prava koji tavore po hodnicima briselskih nastanba.
Vlasi su od pre Hrista bili Vlasi.Stoga nema potrebe da ih od Vukadinovića brani bilo ko a ponajmanje Vesna Rakić Vodinelić.
Preporuke:
36
3
50 nedelja, 15 april 2012 22:53
Jovan Anastasijević
Treba jasno i otvoreno kazati: sve dok sveprisutne rezidue komunizma/jugoslavizma (kao npr.ova gospođa, crne ženske, takozvane NVO, novokomponovani “krug Dvojke“, raznorazne basare, sonje-lihtovi, B-92, e-novine i slične prikaze) imaju tako širok i glasan pristup u srpskim masmedijima i uticaj na državne institucije – a sada ga itekako imaju, i u njima preovlađuju, crno se piše legitimnim srpskim nacionalnim interesima. Da parafraziram jednog Čoveka: Ima li Srba? NOPO bi to trebalo da bude – ako Bog da.
Preporuke:
43
2
51 nedelja, 15 april 2012 23:22
fristajlo
Političkim nastojanjima Vukadinovića da se izbori za poslanički mandat, po cenu fikcija i zloupotreba, kraj se, po svemu sudeći ne nazire.
Nešto se mislim...
Kako to da je dotična ćutala dok su se stranke cepale, prelazili iz jedne u drugu, pravili nove, muljali i kupovali; sad joj zasmetalo što se Vukadinović kandidovao?
Ili- što se prvi setio?
Nije, more... Nego, shvataju koliko je opasno- ako uspe.
Preporuke:
36
3
52 nedelja, 15 april 2012 23:26
Žiko
Dobro bi bila da piše o milionskim pronevjerama nekih bivših i sadašnjih vlastodržaca a ne o tome što je neko pronašao rupu u zakonu koja nije sankcionisano. Pa neka vidi pravnica kakve su zakone napravili. Podržavam g. Vukadinovića u svemu za borbu Srpskog naroda i svih gradjana Srbije, osim u zločinu. Znajući ga za to ne brinem.
Preporuke:
26
1
53 ponedeljak, 16 april 2012 01:00
Konjanik
Skoro da sam bio zaboravio ovo poznato ime drugosrbijanske .... kaldrme. Koliko li ih je, pitam se, i do kad će da nam uzurpiraju i kuću i okućnicu? Ljudi iz tih redova stvaraju maglu i dižu prašinu gde god mogu, ali njihove ciljeve, u koje se delovanje gospodina Vukadinovića nikako ne uklapa, dobro znamo: nezavisno Kosovo, Vojvodina sa zakonodavnom, izvršnom i sudskom vlašću (znači nezavisnost) i unitarna Bosna i Hercegovina (znači ukidanje Republike Srpske).
Kritikuju nacionalizam, a opsednuti su nacionalnim i teritorijalnim pitanjem, samo što to nije postavljeno iz perspektive srpskih interesa, nego maksimalističkih nelegitimnih zahteva nacija koje Srbiju okružuju.
A kad nas razvlaste, za utehu će nam dati školski program u kojem će se deci plasirati homoseksualnost kao poželjan izbor.
Radikalni homistički .... ne može da podnese Vukadinovića za skupštinskom govornicom. Zato sad kukumavče.
Preporuke:
28
1
54 ponedeljak, 16 april 2012 01:16
Ružičasti panter
Kao pravnik V. Rakić-Vodinelić bi trebalo da zna da u pravu postoji nešto što se zove "pravo na kršenje prava". A kao neko ko je duboko umešan u sadašnju "pravnu" situaciju u zemlji, trebalo bi da razmisli da to pravo na kršenje prava može dobiti razne forme.
Preporuke:
26
1
55 ponedeljak, 16 april 2012 01:44
!
e-novine, vesna rakic, petar lukovic....brrr...koje su to intelektualne velicine, kako to da nije rekla da e-novine finansira usa, sto ih ne finansira lukovic i rakic, zao im 2 soma evra godisnje, pa onda usaid, 100% smo u pravu.
Preporuke:
29
1
56 ponedeljak, 16 april 2012 02:01
minus 273
Pa gospođo Rakić,mora čovek da se snađe jer očigledno ne dobija strane donacije kao vaši ortaci koje bolje da ne nabrajam jer su jako omiljeni u narodu.Inače gospodine Vukadinoviću svaka vam čast na domišljatosti,samo napred.
Preporuke:
31
1
57 ponedeljak, 16 april 2012 02:20
Stefan
Za sve one koji strahuju da zaista postoji osnov u Zakonu o političkim strankama da se NOPO treba ukinuti.

Zakon o političkim strankama je PROTIVUSTAVAN! Te stoga PRAVNI OSNOV za ukidanje jednog osnivačkog akta nastalog na osnovu zakona koji je protivustavan je PROTIVUSTAVNI PRAVNI OSNOV. Ako se NOPO proglasi da se osnovao u suprotnosti sa Zakonom o političkim strankama, to dovodi u pitanje i saglasnost sa Ustavom Zakona o političkim strankama. Drugim rečima, ako se NOPO ukine kao stranka, izbiće NEZAPAMĆENI SKANDAL!

1.Ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu je uradilo SVE preregistracije SVIH stranaka po protivustavnom Zakonu.
2.Zakon o političkim strankama se MORA proglasiti protivustavnim i u tom slučaju SVE stranke moraju da se preregistruju i IZBORA neće biti jer su se sve preregistrovale PROTIVUSTAVNO.

Vodinelićka je pokušala na krajnje amaterski način, iako je profesor prava, da pronađe rupu u pravu i ako nastavi da kopa, pronaćiće ovo što sam ja gore napisao.
Preporuke:
27
1
58 ponedeljak, 16 april 2012 02:26
Stefan
Još jedna stvar vezana za moj prethodni komentar.

2) Koje uslove mora da ispuni jedna politička stranka da bi se smatrala strankom nacionalne manjine?

Odgovor sadrži čl. 3. Zakona o političkim strankama („Sl. gl. RS“ 3672009): političkom strankom nacionalne manjine u smislu navedenog zakona smatra se ona stranka „čije je delovanje, posebno usmereno na predstavljanje i zastupanje interesa jedne nacionalne manjine i zaštitu i unapređenje prava pripadnika te nacionalne manjine u skladu sa ustavom, zakonom i međunarodnim standardima, uređeno osnivačkim aktom, programom i statutom političke stranke.“

PODVLAČIM "UREĐENO OSNIVAČKIM AKTOM, PROGRAMOM I STATUTOM POLITIČKE STRANKE", Dakle delovanje stranke je UREĐENO navedenim dokumentima koje stranka nacionalne manjine podnosi Ministarstvu. Kako je Ministarstvo prihvatilo registraciju NOPO-a, svaka dalja priča na tu temu je završena.
Preporuke:
26
2
59 ponedeljak, 16 april 2012 02:41
Stefan
3) Da li se među političkim ciljevima koje je sebi postavio NOPO i na jednom mestu pominje unapređenje položaja vlaške nacionalne manjine?

Na veb sajtu poslanik.nopo.org.rs nema ni jedne jedine reči o vlaškoj manjini.

Odogovor gđ. Vodinelić.

Sva dokumenta koja su po zakonu potrebna da budu javno dostupna putem interneta POSTOJE i objavljena su na internetu u skladu sa članom 41. Zakona o političkim strankama.

1) ne učini javno dostupnim putem interneta osnivački akt, lično ime zastupnika političke stranke, program, statut i druge opšte akte političke stranke, ako ih donosi (član 16);
Preporuke:
13
3
60 ponedeljak, 16 april 2012 02:44
Stefan
4) Kako se na uobičajeni način označavaju političke stranke nacionalnih manjina?

Na osnovu čl. 18 st. 2. Zakona o političkim strankama - naziv političke stranke nacionalne manjine, ako je to predviđeno statutom, može biti i na jeziku i pismu nacionalne manjine. Naziv na jeziku i pismu nacionalne manjine upisuje se u Registar posle naziva na srpskom jeziku i ćiriličkom pismu."

NE SME profesor prava da upotrebljava sklop reči "kako se na uobičajeni način označavaju političke stranke nacionalnih manjina". U pravu ne postoji "uobičajen način". Ništa se ne sme određivati proizvoljno!
Preporuke:
22
1
61 ponedeljak, 16 april 2012 03:32
Sonja Pavlović
Pročitala sam gro komentara pristiglih na ovaj tekst i jedna stvar me zapanjila: svi koji pozitivno govore o stranačkom angažovanju gospodina Vukadnovića, a to su bezmalo svi koji su uputili komentar, kao najpozitivnije ističu to što se ta inicijativa ne dopada tzv. drugoj Srbiji. Zar je moguće da niko nema ništa pozitivno da kaže o nosiocu liste, programu stranke, ideji kao takvoj, nego se sve definiše u odnosu na ljude koje, koliko shvatam, komentatori uopšte ne cene?
Ne slažem se s gospodinom Vukadinovićem ni u čemu, ali ne vidim ništa sporno u odluci da i ozvaniči svoj politički angažman.
Preporuke:
6
32
62 ponedeljak, 16 april 2012 04:45
Zoran
Nije loše, nije loše što ste naparvili partiju. Mora malo, to jest malo više, da se protrese ova naša politička scena. Previše je jednolična i jednostrana. Mislim, nikakva je.
Preporuke:
23
1
63 ponedeljak, 16 april 2012 04:47
Slavoljub
Možda pomalo čudi da gospođa uopšte ne ulazi u relane probleme i povode za opisani način osnivanja NOPO-a? Normalno, ona tvrdi da je problem samo u nama i baš nigde drugde. Nađosmo ne samo rupu u zakonu nego i nacionalnu manjinu kojoj od srca želimo da pomognemo da se izbori sa "rumunizacijom" odavno zastupljenom zarad ulaska u ravnopravnu zajednicu svih naroda - SF Evropsku uniju. A zašto nam je potrebna ta rupa, gospođo Rakić-Vodinelić? Nije li Srbija slobodna, demokratska zemlja, u kojoj možemo nesmetano politički da se organizujemo?
Preporuke:
23
1
64 ponedeljak, 16 april 2012 07:59
Boki
Vukadinović je ovdje otvorio, na jedan interesantan način pitanje šta to uopšte znači biti Srbin, a da se to još ne koristi i ne primjećuje, a to je šta to znači biti Vlah. Vlah je riječ Germanskog porijekla, (koje se proširilo i na Slovenski i na Grčki jezik) "onaj koji govori latinski". Srbi su 50% Vlasi (70% u hercegovini), 20 Sloveni (genetski), pa onda sve ostalo. Genetska istraživanja govor da ti starosjedioci (Iliri i Tračan (znači Vlasi), (interesantno da nemaju veze sa Albancima) imaju zajedničko porijeklo. Jezik kojim su Vlasi govorili prije romanizacije (Iliri, Tračani i ostali) nije sačuvan. Rumunija bi dakle trebalo, ovako kako se krenulo da zahtijeva da 50 % Srba, praktično na čitavoj teritoriji na kojoj žive, prepiše u Rumune, zato što su između svojega prajezika i Srpskoga, nekoliko vijekova govorili latinski, pređe na rumunski jezik, latinicu, rumunsku crkvu i smatra Rumuniju svojom matičnom državom. TIME SE UDARA U TEMELj SRPSKE DRŽAVOTVORNOSTI.
Preporuke:
16
1
65 ponedeljak, 16 april 2012 08:00
Nina
Na ovo ipak morati Vi da odgovorite, gospodine Vukadinovicu.
Preporuke:
14
4
66 ponedeljak, 16 april 2012 08:30
Jasna Simonović
Hvala gdji autor što je ovo napisala...(I meni je NOP novo saznanje...Najpre sam mislila da je dugo očekivana partija NSPM na pomolu, pa sklapam mozaik navrat-nanos preko prijatelja)...

Razumem osnovano "cepidlačenje" gdje autor, ali bi bilo lepo pokušati i razumeti zašto se NOP "iza brda izvaljao"....I kako su to Vlasi bili, ipak, pametni pa isterali najpre "medveda" na čistinu...
Izvinite ako sam malo pristrasna u opravdavanju... (obožavam svoju frakciju krvi iz tog kraja)...

Jer kako drugačije stići do visoke matematike (koju mnogi od nas znaju, ali "ponavljači" i "izviđači" nikako da nas poštede neznanja i tablice množenja!)no preko kalkulacije?
I kako uopšte braniti manjinske interese kad ni većinski interesi (taj odvratni manjinsko-većinski nacionalni epitet nikada nisam volela)ne postoje ni kao opcija na životnom prostoru koji se zove Serbija?...

ps Za 2.700 dinara potpuno razumem! Nije svakome 2.700 dinara sitnica...
Preporuke:
11
2
67 ponedeljak, 16 april 2012 08:31
Nemac
Ne zelim da pricam o politickim opcijama kao takvima a koje su u opticaju. Problem su pravila igre: ako bar 50% stanovnistva ne glasa u okviru pravila, trebalo bi da ona u principu ne valjaju. Problem su, dakle, pravila igre: verovatno je to zato sto ne postoji nacin da ljudi svoja prava (ako ih ustvari uopste imaju) zaista regulisu. Taj trend ide do toga da se postavlja i pitanje: da li (obicni) ljudi uopste mogu pravilno i da izaberu? Neka misljenja kazu da ne mogu. To je sustina: oligarhicna demokratija sa dve dominirajuce blizanacke partije, uvezena sa strane. Drugacije receno, svi buduci izbori su verovatno obesmisleni. Jedna mogucnost je, ocigledno, da se osnuje stranka. E, tu nastaje problem: pravila su napravljena izgleda tako da neki pokret nastao od prosecno bogatih ljudi ne moze dovoljno brzo i bez vecih sredstava da postane stranka. Kako ono kazu: zakon je izveden da bude legalan, ali ne i legitiman. Tokovi novca. Ostale mogucnosti nisu za naivce.

Pozdrav svima.
Preporuke:
21
1
68 ponedeljak, 16 april 2012 08:47
Sale
@Sonja Pavlović

Gospođo Pavlović, možda bi trebalo malo da prelistate knjige istorije i da se upoznate kakav život su imali narodi na ovim prostorima, a posebno Srbi, u vremenima kada nisu imali svoju državu.
Ukoliko Vi ne možete da prepoznate istorijski trenutak kada je država ugrožena nemojte se time hvaliti.
Srbiji je nasilno oduzet deo teritorije a preti se i daljim oduzimanjem drugih delova, primer tzv. Vojvodine, Sandžaka itd.
Iz Hrvatske je uklonjen Srpski narod, i fizički i pravno. U BiH se još uvek vodi borba, ako u ovo ne verujete pogledajte neku informativnu emisiju Federalne televizije i videćete da rat još nije završen.
Zašto se ostavljaju negativni komentari na tekst gospođe Rakić?
Pa zato što ona kritikuje ljude koji koriste zakon a ne zakon koji je takav kakav je.
Preporuke:
23
2
69 ponedeljak, 16 april 2012 09:04
Ružičasti panter @Jovan Kačaki
Imate pravo, postoji ta nepreciznost sa nazivima. Moj ujak se u školi družio sa nekim iz porodice Leko za koje isto važi da su Cincari. Ono što je važno i o čemu nema spora, to je da su svaku sredinu u kojoj su živeli zadužili samo dobrim.
Preporuke:
18
1
70 ponedeljak, 16 april 2012 09:08
Dragoslavić
Udri Vesna po Đorđu kad ne smeš po Tadiću, Dinkiću, Đeliću, Dačiću....nego što propusti Antonića, udri seko i po njemu. Kad već lupaš LUPAJ!
Preporuke:
24
2
71 ponedeljak, 16 april 2012 09:13
gavrilo@ponedeljak, 16 april 2012 07:59 Boki
Pa ja to i na ovim stranicama redovito pišem da su RUMUNSKI KORJENI jedino protoSrbski i nikoji drugi.Dačani su samo jedno protoSrbsko pleme kao što su to bili i Hrvati.Interesanstno je da su Rumuni imali kao zvanični jezik do 16-17 vijeka srbski ali je kasnije uveden ovaj današnji koji je nastao rominiziranjem našeg stanovništva za vrijeme Rimljana, da bi bili drugačiji, a kao što znamo to vrijeme je jako dugo trajalo.I da ALBANCI su mladi Narod, relativno na ovim prostorima dovedeni sa Normanima,vladali Sicilijom, koji su bili osvojoli dobar dio Albanije i Grčke i vladali nekoliko stotina godina.Zapravo sve vodeće albanske familije preuzele su rimokatoličanstvo od Normana jer su ih Normani još na Siciliji pokatoličili!Inače ARNAUT na egipatskom znači-onaj koji se nije vratio!
Preporuke:
11
2
72 ponedeljak, 16 april 2012 09:32
Mile Bre
Do ovog "remek dela" Vesne, nisam godinama "odlazio" na "e-novine". A ko je momentalno apatično raspoložen i nije dovoljno patriotski orjentisan, neka ode na trenutak na "e-novine" pa pročita neki tekst (ja uspevam to sa osećajem gađenja). Nek pročita i neke komentare. To ćemu podići andrealin. Ja Vam garantujem da ćete dobiti neodoljivu želju da komentarišete o tim novinama pa da ih .... do besvesti. Tamo ćete naći i da je NSPM fašistička. Ne samo g.Vukadinović, g Antonić i dr., već i mi komentatori. Upravo ti, koji rade u interesu fašističkih snaga u Evropi i svetu, pružaju prst na nas patriote.... Svu odgovornost za svoje napade opravdavaju demokratskim pravom na različit govor i razmišljanje. Izlišno je govoriti o novinarskoj etici i građanskom moralu "e-novine". Zato treba obrnuti dejsto u svoju korist, smatrajući da nam se ovakvim tekstovim javlja još snažnija želja da se "borimo" protiv drugosrbijanaca.
Preporuke:
15
1
73 ponedeljak, 16 april 2012 09:40
Mario Kalik
@ Sonja Pavlović

Pucate na otvorena vrata. Podrška Vukadinovićevoj/NSPM-ovoj "Inicijativi za spas Srbije" i NOPO-u na ovom sajtu obilato je pružena prethodnih dana. Zato mogu samo da zaključim da niti ste te tekstove niti komentare pročitali, i da pričate napamet, tj. vođeni predrasudama koje ste uostalom u komentaru otvoreno pokazali. "Ne slažem se s gospodinom Vukadinovićem NI U ČEMU". Šta je ovo ako ne izraz potpune zaslepljenosti? Kako je moguće da se baš ni u čemu ne slažete sa Vukadinovićem? Zar su SVE one vrednosti i činjenice koje on u svojim tekstovima i nastupima zastupa, vama toliko (na)strane i neprihvatljive, a koje su u celini protest protiv nacionalne, demokratske i socijalne erozije ove države i društva? Ili prosto ništa od Vukadinovića niste čitali, odnosno slušali, svojim ušima, očima i razumom, nego liferujete utiske iz druge ruke, ruke "Druge Srbije".

Za razliku od vas, ja ni za jednu opciju ne mogu da kažem da se baš ni u čemu s njom ne slažem. Čak ni za vašu.
Preporuke:
28
2
74 ponedeljak, 16 april 2012 09:48
seljak bezemljaš
&SONjA PAVLOVIĆ
Pretpostavlja se da je toga bilo uvek. Pre dvadeset pet vekova je i zabeleženo.Brutovi sinovi i Koriolan.Imate to u istoriji a i kod Šekspira.Oni koji su protiv legitimnih interesa svoga naroda uvek izazivaju pažnju.To se ne zeboravlja.Pogledajte kome je sve i svašta zaboravljeno i oprošteno.Koriolanima ne.Njima i na grobu neizbrisivo piše.ONI SU IZDALI.
Preporuke:
19
1
75 ponedeljak, 16 april 2012 10:07
Miloš
Pa naravno da će biti sprečavan svaki oblik secesije i da će biti kontrolisani kontakti na strani, poželjni su svi koji ne ugrožavaju suverenitet i integritet Srbije. Takođe, veliki deovlaške manjine uopšte se ne identifikuje sa Rumunima niti Rumuniju označava kao svoju matičnu državu što znači da politika Rumunije ni na koji način ne obavezuje ovu manjinu. Takođe, Srbija kao suverena država i srpski narod kao politički narod (sa drugim građanima koji žive u Srbiji) imaju pravo da odluče da li žele ili e žele da Srbija pristupi EU, NATO-u ili bilo kojoj drugoj međunarodnoj organizaciji. Ako u Srbiji živi izvestan broj Kineza ne znači da mi po saku cenu treba da postanemo članica svakog saveza čiji je i Kina član. Ovakvo rasuđivanje prisutno u prenesenom tekstu posledica je dugotrajne fetišizacije EU koja nije ništa drugo do jedan od međudržavnih saveza, koji su po prirodi stvari interesni savezi. Drugosrbijanski smeštena u eshatološku ravan EU ne može biti ni na koji način preispitana
Preporuke:
16
1
76 ponedeljak, 16 april 2012 10:14
Ala
Djordje Vukadinovic ima znanja,obrazovanja i sposobnosti da bude dobar politicar.Zato su se i uplasili trbuhozborci ,strani lobisti,koji ne zele demokratsku i uredjenu Srbiju. Kakv patos,kakav primitivan nivo teksta jedne profesorke BU.Hipoteticne optuzbe i uvrede-kao da smo kastinsko drustvo u kome Rakic-Vodinelic ,ima prava da bez pokrica vredja druge ucesnike politicke scene?!
Preporuke:
24
1
77 ponedeljak, 16 april 2012 10:28
Milorad Stanojlović
Na žalost, isuviše sam uhvaćen i iznenađen razinom ovog teksta, da bih mogao da odmah komentarišem?!
Neverovatno veliko nepoznavanje činjenica, potpuna teorijska, metodološka i logička inferiornost autora, u ovom slučaju, prevazilaze dozvoljene granice.
Isuviše sam zbunjen; ipak je ovo Srbija u kojoj postoje sećanja na velike mislioce, naučnike i teoretičare, priznate i u svetu.
Još jedan razlog da mladi zaborave politiku i izbore, te da se na Đurđevdan lepo provedu na tradicionalan građanski način, iako su građansko društvo i građanska kultura zauvek poraženi 1945. godine.

S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Preporuke:
14
1
78 ponedeljak, 16 april 2012 11:32
ivan f
S'obzirom na to odakle vetar duva drugo nisam ni ocekivao ....
Preporuke:
12
1
79 ponedeljak, 16 april 2012 12:16
Jasna*
"Tako sto ce je zauzdavati u secesionizmu,sprecavati da udje u EU,naterati da opsti cirlicnim pismom..."
Blago Srbiji sa ovakvim pravnicima i profesorima,perjanicama petooktobarskog DOSa(u medjuvremenu se LDPevrozirali)!
Preporuke:
14
1
80 ponedeljak, 16 april 2012 12:21
Zlatni Bogdan
Svega toga ne bi bilo da naše idiotsko zakonodavstvo ne dozvoljava formiranje političkih organizacija sa etničkim predznakom. Politička separacija po etničkoj osnovi destimuliše integraciju manjina. Dakle, rešenje je zabraniti stranke nacionalnih manjina. Neka se učlane u "obične" stranke ili neka im promene naziv - i izgube privilegovan status.
Preporuke:
6
1
81 ponedeljak, 16 april 2012 12:39
Lola
Šta ćeš, Vlasi se dosetili:)
Ajde neko ko ne poznaje Đorđa Vukadinovića, sve nekako može da proguta, do one poslednje tačke pod 2, koja je obično zlonamerno tumačenje tačaka programa.
Preporuke:
15
1
82 ponedeljak, 16 april 2012 12:49
Jasna*
Posebno ih brine tacka sest politickog programa NOPO,da su NVO registrovane u Srbiji duzne da objave javno, iznos i naziv svog finansijera,pa odmah dizu dreku i galamu,(naravno ni tacka o razvojnoj banci im se ne dopada nikako tj njihovim finansijerima)nasli brze bolje, ovu drugosrbijansku pravnicu koja cuti na mnogo gore malverzacije,da objasni "bruku".Krivo im sto su ljudi nasli rupu u Zakonu.Pa naravno da moraju da se snalaze kad nemaju finansijere ni u zemlji ni u inostranstvu.
Preporuke:
17
2
83 ponedeljak, 16 april 2012 13:52
svi smo mi Vlasi :-)
Zovite me i lonce,samo me nemojte polupati!Strah cini cuda, napred NOPO i Vukadinovic
Preporuke:
16
1
84 ponedeljak, 16 april 2012 14:23
Istok
Vlasi i Morloci su nazivi koji se upotrebljavaju za starosedeoce Balkana. Srbi i jesu starosedeoci Balkana. Njihova glavna haplo grupa I na y kromozomu jer je haplogrupa I nastala na Balkanu. Nju nose u vecoj ili manjoj meri svi balkanski narodi. Kojim jezikom su govorili Iliri, Dacani i Tracani se malo zna ali se zna da su ovi narodi stariji na Balkanu od Grka. Balkanski narodi su slavenizirani neki vise neki manje ali kako su slavenizirani se takodje nezna.Ilirski i Tracanski jezik je nestao. Dacanski je ostao u Rumunskom i Albanskom jeziku. Slovenska haplo grupa R1a je medju balkanskim narodima najace zastupljena u Slovenaca a najmanje u Grka i Albanaca sa Kosova. Vlasi su starosedeoci koji su verovatno sacuvali stari Balkanski jezik jedan od slicnih ili razlicitih Balkanskih jezika o kojima ima vrlo malo podataka. Ti narodi nisu imali pismo kao Grci. Tako se jezik-jezici nisu sacuvali. A izkorenjeni gotovo du odumiranja vladavinom Rima na Balkanskom prostoru.
Preporuke:
4
2
85 ponedeljak, 16 april 2012 14:38
pinokio
Tamo negde na Velebitu kod Zadra ispod sv. Brda postoji nesto sta sa zove Vlaski grad,tako da je gospodja vlahinja u pravu.Za Komentatore,koliko god ne volili neprijatelje svoje[e-novine]uvek ih morate pazljivo posmatrati,uvazavati,i izgleda da su u pravu ,ako je istina to sta navode,trebali bi se Vlasi spomenuti negde,posto se nastupa u njihovo ime.Sve ovo uz ogradu,tj.u slucaju da se zbilja nigde ne spominju.Inace Djordja za presednika ,ali ne drzave nego obavestajne sluzbe,i to na deset godina.
Preporuke:
3
7
86 ponedeljak, 16 april 2012 14:53
Beli Orao
@Sonja Pavlović. Taman htedoh da trošim latiničnu tastaturu koja će ubrzo prerasti u ćiriličnu kad videh da Vam je Gospodin Kalik sve napisao. Vas padobrance zovemo pionirima sajta.
Preporuke:
7
2
87 ponedeljak, 16 april 2012 15:20
mp
jeste cudno da se tako odjednom jedan ugledni politicki analiticar pojavi kao politicki kandidat. Ni jedan od ponudjenih odgovora nije stranka. Kakav je to naziv?
Toliko ima partija u Srbiji a toliko haosa ...jer partije u Srbiji najvise rade same za sebe i ono sto se dogadja od 87e do danas u Srbiji je sramno i na stetu najveceg dela nase zemlje i nasih ljudi. Mislim da bi odgovorni i uticajni ljudi koji zaista vole Srbiju i njen narod trebali da se okupe oko jednog pokreta za obnovu zemlje na odgovornim i zdravim osnovama koje jednim delom opisuje Vukadinovicev proglas, ali dalje cepkanje na stranke i strancice samo unosi jos veci haos u nas zivot.
Preporuke:
3
11
88 ponedeljak, 16 april 2012 15:40
Kraljica Kleopatra
Možda će neki komentatori reći da sam ja sujeverna, praznoverna ili primitivna, ali ja moram da priznam da se u velikoj meri slažem sa dr Vesnom Rakić-Vodinelić, jer je u celoj Srbiji, a bogami i šire, dobro poznata delotvornost i čudotvornost vlaške magije. Nije neobično to što Druga Srbija strepi od ove nove partije jer svaki čovek i žena treba da vode računa o tome da ih neko ne urekne ili na neki sličan način ne baci na njih neke čini koje mogu da ih prate celog života. Još je manje neobično to što neke moje kolege sa patriotskih sajtova takođe nemaju sluha za ovu opciju jer su moje kolege dobro utemeljene u srpskoj tradiciji, a svaki srpski tradicionalista iz vlastitog iskustva zna da nema tog talismana koji nam može pružiti sigurnu zaštitu od izazova opskurantizma!
Preporuke:
8
1
89 ponedeljak, 16 april 2012 16:53
Milan, Novi Sad
Ovaj deo bih izdvojio kao najtragikomičniji inače očajnog teksta (standard na koji su nas E-Novine već navikle):

Tako što će svojeručno sterilizovati silovatelje povratnike, pripadnike vlaške manjine.

Iz ovoga se može zaključiti sledeće:

- Autorka smatra pripadnike vlaške manjine (iz njoj poznatih razloga) tipičnim silovateljima povratnicima. Trebalo bi da navede primere, ne sećam se da smo čitali o takvima.
- Autorka smatra da se silovatelji povratnici imaju tretirati sa dignitetom. Da im se, kao što to čine sudijama koje je birao DS, određuju kazne ispod minimalnih kako bi što pre ponovo bili na ulici i mogli da ponove svoja zlodela.
- Autorka smatra da Vukadinović želi da se bavi svojeručnom sterilizacijom, iako milje kojem pripada svojom retorikom mnogo više koketira sa svojeručnim sterilizatorima i demokratizatorima ujedinjene Evrope 1941-1945.
Preporuke:
12
1
90 ponedeljak, 16 april 2012 17:04
Jasna*@ Istok
Hvala na zanimljivom komentaru.Nedavno nabasah na netu na fantasticnu knjigu o toj temi prof.Branka Vukusica o slovensko trojanskoj misteriji.
Preporuke:
6
2
91 ponedeljak, 16 april 2012 17:08
Tko to kaže...
Sačekuša i to odmah iza prve krivine. Forma je jako bitna stvar jer determiniše uspeh osnove nečega u začetku, obavezno podržanog moralom. Ali g. Vodinelić se nije javila kada je moj glas na prethodnim izborima dat SRS-u konvertovan u protivizbornu volju birača, u SNS volšebnu parlamentarnu stranku? U tome je štos. Lično sam protiv proceduralnih prečica koje mogu, da kasnije, u političkoj borbi budu argument za kontranegiranje ali SNS je otvorio ovaj put, blagonaklono od odgovornih pa i od g. Vodinelić. Ona se tada nije javila valjda obhrvana radošću jer je jedan ilegalni politički projekat institucionalno ostvaren. Nisam za ovu formu nastupa NOPO ali treba prepoznati ova krucijalna merenja koja pragmu testiraju do graničnog. Sve to nevalja.
Preporuke:
7
2
92 ponedeljak, 16 april 2012 18:57
zoranSan
Voleo bih ,kad je već gospođa Vesna dobro upućena,da nam objasni koja je uloga u vezi ovog pitanja oko Vlaha bivšeg predsednika Lilića i jednog ugostitelja iz Brnjice kod Golupca.
Preporuke:
6
1
93 ponedeljak, 16 april 2012 20:26
Ljakse Bre
Mi Srbi samo možemo da zahvalimo Vlasima što nam omogućavaju da dobijemo barem manjinska prava na svojoj zemlji.U ovakvom biračkom sistemu i pod ovakvom vlašću, to je velika stvar.Sve čestitke Vukadinoviću na domišljatosti.Njegov karavan će proći, bez obzira na kompradorski lavež.
Preporuke:
20
1
94 utorak, 17 april 2012 00:38
Od Vardara po do Triglava
G-din Đorđe njima najviše smeta, g-đa Rakić je jedna od tih, od Srbije praviti Jugoslaviju ! Izgubljeni identiteti bi bratsvo-jedinstveni logo preko lomljenja kičme Srbije, "Od Vardara pa do Triglava" !
Preporuke:
9
1
95 sreda, 18 april 2012 20:13
dobro je, već su se iznervirali!
Ne zaboravite da je jedini Srbin koji je naterao Državu da mu u pasoš upiše lično ime na službenom jeziku i pismu to uspeo da uradi po zakonu o pravima manjina.
Toliko i pravima i demokratiji i poštovanju Ustava u ovoj zemlji, i time se ne bavi NIJEDNA od izvikanih NVO, niti ikada tu tešku diskriminaciju prava građana uopšte spominje.
Zato se moramo dovaijati kako god znamo da bi ovu obesnu i neznalačku, nedemokrasku vlast skinuli s vlasti. Tu mislim i na trenutnu vlast, i na opoziciju, i njima priheftane tzv. NVO, jer svi zajedno čine jednu interesnu grupu.
Otuda su odmah skočili čak na mogućnost da postoji neko neukaljan.
Preporuke:
5
1
96 četvrtak, 19 april 2012 15:18
Kineska poslovica kaže:
Ne sudi o čoveku prema prijateljima njegovim, nego prema tome ko su mu neprijatelji.

Svako na koga se obrauše vreme, B92, Enovine, RTS, Studio B, i sotali, taj nešto vredi.
Preporuke:
8
1
97 četvrtak, 19 april 2012 22:19
Mile
Gospodine Vukodinović,

Moj glas imate, nadam se da će konačno u srpski parlament ući neko kime ću moći da se ponosim!

Posle X godina glasaću za nekoga kome verujem! ubeđen sam da na sajtu NSPM-s ima daleko više od 16 hiljada ljudi , bitno je da pokažete da je moguće pobediti ih !!!
Preporuke:
5
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner